من کنارت هستم.... هر لحظه


























♥×♥ عــآ شــقآنــھـ ـهـآ یــ تنھایــیــ ♥×♥

HoMe | eMaiL | Design | Profile

باشد رفیق ِ همیشه و هنوز ِ من،

 

                                  ملالی نیست

 

                                                من هستم .......................

 

  برای تمام دلتنگی هایت،

 

              تنها کافیست صدایم کنی ....

  

 

پ.ن: نمی دونی چقدر سخته، اونی رو که با تمام وجود دوسش داری

جلوی چشمات درد بکشه و نتونی آرومش کنی ....

شایدم سخت تر اینه که موقع درد کشیدن جایی باشه که نتونی ببینیش ....



نظرات شما عزیزان:

رهــــا
ساعت9:07---16 شهريور 1391
خيلي قشنگ بود عزيزم

غزل
ساعت20:08---15 شهريور 1391
نه اجیه ی گلم منم با اسمه وبلاگت لینکت میکنم

نجمه
ساعت21:55---7 شهريور 1391
وقتــ‗__‗ــی گیــ‗__‗ــج میشــ‗__‗ــدم



بـه کلــ‗__‗ــمات پنــ‗__‗ــاه میبــ‗__‗ــردم



امــ‗__‗ــان از امــ‗__‗ــروز کــ‗__‗ــه



کلمــ‗__‗ــات خودشــ‗__‗ــان هم گیــ‗_‗ــج شــ‗__‗ــده اند......!!


لیلی درپاییز
ساعت10:28---6 شهريور 1391
چقدر سخته تو چشای کسیکه تموم عشقتو ازت دزدیدوبجاش یه زخم همیشگی رو قلبت

هدیه دادزل بزنی وبجای اینکه لبریز از کینه و نفرت باشی حس کنیکه هموزم دوسش داری...


ayda
ساعت18:58---5 شهريور 1391
پشت هر کوه بلند

سبزه زاریست پر از یاد خدا

و در آن باغ کسی می خواند

که خدا هست، دگر غصه چرا؟!؟!...

آرزو دارم:خورشید، رهایت نکند

غم، صدایت نکند

ظلمت شام، سیاهت نکند

و تو را از دل آنکس که دلت در تن اوست حضرت دوست جدایت نکند...


لیلی درپاییز
ساعت12:05---5 شهريور 1391
در جمع سُکوت مـے کنم...





در خيـابـان اَز کـنارِ ديـــوار رَد مے شـوم...





اَز پنجره ےماشين به بيرون زُل مے زنم...





زانــــوهـايـــم را در بَــغل مــــےگيــــرم...





موسيقـے بـے کَلام گوش مــــےدهم...





اَز ســــايهـ ےخــودم هـم مـے ترسم...





دستِ خـــــــــــودم کهـ نيــست ...





تنهام...


marya
ساعت19:04---4 شهريور 1391
سخت تر از اون اینه که تودردبکشی اون نفهمه

عسل
ساعت2:22---4 شهريور 1391
کاش همیشه در کودکی می ماندیم تا به جای دل هایمان،سر زانوهایمان زخمی می شد


mary
ساعت23:58---3 شهريور 1391


باران
ساعت22:22---3 شهريور 1391
سلام رزی جون تم جدید مبارک...

nafas
ساعت17:15---3 شهريور 1391
سلام عزیز دل خسته نباشی
وبت عالیه موفق باشی
مرسی به منم سر زدی عزیزم من کینکیدمت تو هم منو میتونی لینک کنی
بایییییییییییییییییییییییییی یی


تنهــآ
ساعت14:21---3 شهريور 1391
وقتيـ ميخواهمتــــ و نيستيـ
اتفاقيـ نمي افتد
فقطـ منـ ذره ذره... ايوب ميشومـ.



مرسیـ ازینکــــهـ واسهـ آپتــــ خبرمـ کردیـ


فـــــــــــــــاطمه
ساعت14:13---3 شهريور 1391
سالها رفت و هنوز





یک نفر نیست بپرسد از من





که تو از پنجره ی عشق چه ها می خواهی؟





صبح تا نیمه ی شب منتظری





همه جا می نگری





گاه با ماه سخن می گویی





گاه با رهگذران،خبر گمشده ای می جویی





راستی گمشده ات کیست؟





کجاست؟





صدفی در دریا است؟





نوری از روزنه فرداهاست





یا خدایی است که از روز ازل ناپیداست...؟


هستی
ساعت14:04---3 شهريور 1391
سلام آجی جونم
خیلــــــی زیبا بود
میسـیــ خبرم کردی نفس


هستی
ساعت14:02---3 شهريور 1391

فرقـے نمـے کند !!

بگویم و بدانـے ...!

یا ...





نگویم و بدانـے..!

فاصله دورت نمی کند ...!!!

در خوب ترین جاﮮ جهان جا دارﮮ ...!

جایـے که دست هیچ کسـے به تو نمـے رسد.:

دلــــــــــــــم.....!!!



maede
ساعت13:47---3 شهريور 1391
سلام عزیزم.مرسی خوشمل خانم...تو هم لینک شدی..منم دوستت دارم

ساناز
ساعت12:59---3 شهريور 1391
وامانده ام که تا به کجا می توان گریخت,

از این همیشه ها که ندارند باورم ,

حال مرا نپرس که هنجارها مرا

مجبور می کنند بگویم که بهترم...

میدونم چقدر سخته تجربه اش کردم...


معصومه
ساعت12:12---3 شهريور 1391
اره واقعا خیلی سخته
اپه قشنگی گزاشتی


دلتنگ
ساعت11:46---3 شهريور 1391
سلام عزیزم.آپت خیلی خوشکله.ولی قالب وبت کلا بهم ریخته عزیز.درستش کن.مرسی که سرزدی...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ر♥ز♥ | 3 شهريور 1391برچسب:, | 10:47 |
Desiner: lady skin